Для того, щоб оформити замовлення на нашому сайті, Вам необхідно:

1. Зареєструватися.

2. Вибрати необхідний товар або послугу.

3. Оформити та підтвердити замовлення.

Реєстрація на сайті:

У правому верхньому кутку Ви знайдете іконку для входу до особистого кабінету. Після натискання на неї Вам необхідно буде ввести адресу електронної пошти, ім'я користувача, логін, пароль та інші контактні дані. Після чого на адресу електронної пошти, яку Ви вказали, Вам прийде підтвердження про реєстрацію.

Для того, щоб повторити авторизацію на сайті, натисніть іконку "Вхід", що розташована з правої сторони екрану, і у формі, яка з'явиться перед Вами, введіть Ваш логін і пароль.

Увага!

Якщо Ви не отримали лист про реєстрацію, перегляньте, будь ласка, папку "Спам" або ж зверніться за телефоном нашої гарячої лінії: 0 800 301 401.

Способи оплати:

Покупець (фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа) може провести оплату замовлення наступними способами:

  • за допомогою банківського грошового переказу на поточний рахунок Продавця, зазначений у рахунку, в тому числі за допомогою Інтернет-банкінгу (сформований рахунок-фактура надійде Покупцю на електронну пошту після оформлення замовлення на сайті);
  • кредитною карткою on-line (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro) через систему безпечних платежів Ipay (для фізичних осіб);
  • післяплатою при отриманні замовлення у представництві служби доставки на території України (доставка здійснюється із залученням та за тарифами перевізника «Нова пошта»).

Зверніть увагу на наступну інформацію:

  • за бажанням, з метою прискорення обробки інформації після здійснення оплати Вашого замовлення, надішліть листа на [email protected] або зв'яжіться з контакт-центром і повідомте про реквізити оплати (П.І.Б / юридичну назву компанії, номер замовлення, оплачену суму, дату платежу);
  • якщо Ви бажаєте сплатити прострочений рахунок, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення наявності товару та підтвердження замовлення.

Спосіб доставки:

Відправка здійснюється компанією "Нова Пошта" або "УкрПоштою" за рахунок клієнта з нашого складу в м. Черкаси на відділення  або кур'єром Нової Пошти за вказаною адресою.

Якщо замовлення підтверджено до 12:00, відправка відбувається в той же день, окрім неділі та святкових днів.

Якщо замовлення підтверджено після 12:00, відправка відбувається в наступний робочий день.

Якщо ж Ви оформили Ваше замовлення у вихідний або святковий день, то ми зв'яжемося з Вами до 14-00 години наступного робочого дня.

Термін доставки зазвичай складає 1-3 робочих дні, залежно від віддаленості населеного пункту.

Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні «Нової Пошти»/«Укрпошти»  складає 5 днів з моменту прибуття посилки. Якщо Ви, за певних причин, не змогли забрати Вашу посилку, то Вам буде нарахована комісія за зберігання посилки у відділенні згідно тарифів перевізника.

Товар, який оформлено з післяоплатою, вже через 5 робочих днів автоматично повертається відправнику.

Наступні замовлення таким покупцям відбуватимуться тільки по передоплаті.

Після відправки Вашого замовлення, Ви отримаєте sms-повідомлення з номером експрес-накладної, завдяки який Ви можете відстежити орієнтовну дату прибуття та вартість перевезення. Коли посилка з замовленням буде доставлена до відділення, «Нова Пошта»/«УкрПошта» повідомить Вам цю інформацію у вигляді sms-повідомлення (вайбер).

Для отримання посилки Вам необхідно мати при собі паспорт, або документ який підтверджує особу, а також номер товарно – транспортної накладної.

Кур’єрська служба «Нова пошта» здійснює доставку замовлень в міста і населені пункти по Україні (на відділення або за вказаною адресою).

З адресами та графіком роботи відділень, Ви завжди можете ознайомитись на офіційному сайтах компаній.

Приблизну вартість доставки Новою поштою, Ви можете розрахувати на сайті перевізникав, для цього перейдіть за вказаним нижче посиланням. 

 

Просимо врахувати, що у вартість доставки будет включено адресний забір посилки - 35грн, тому що замовлення безпосередньо відправляются з нашого заводу UKRAVIT.

Обмін та повернення
Якщо товар пошкоджений або не відповідає замовленню, то
:

- Повідомте про це співробітника відділення. У Вас є право відмовитися від посилки.

- Рекомендуємо Вам зробити декілька фото, щоб зафіксувати стан посилки та товару на момент отримання.

- Якщо Ви вирішили відмовитися від замовлення, будь ласка, повідомте про це нам на електронну пошту [email protected]. Коротко опишіть ситуацію та причину відмови. Додайте зроблені фото.

Куди звернутися з питанням у нестандартній ситуації?

Будь ласка, напишіть нам на ел. пошту [email protected] або зверніться на нашу гарячу лінію 0 800 301 401 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку). Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т.п .; товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки, збережені всі ярлики і заводське маркування. При оформленні повернення товару - доставка товару проводиться за рахунок покупця. Гроші за товар покупцеві повертаються відразу ж після отримання нами товару на склад. .